Hösten är här...

Lite höstplantering i min margarinlåda...



Sista höstmyset på verandan mot norr...



Planteringsbänken med tillhörande
vattencistern och zinkstrut, är nystädad...

    

Imôra ska vi i trädgårdsföreningen ha Lökkväll.
Det finns lökar till försäljning och det serveras löksoppa.
Ett återkommande arrangemang...

  

Till helgen ska det grejas lite ute.
Ta bort leksaker, möbler och sånt.

Sen ska vi belysa trädgården på diverse ställen.
Det är så himla mörkt på kvällen nu...
I oktober har jag anlitat en föreläsare som pratar om Belysning i trädgården.
Det blir det sista arrangemanget för trädgårdsföreningen i år. 
Det ska bli intressant, tycker jag!

Är ni intresserade av belysning i trädgård?
Hos oss är det nämligen kolsvart!



Kommentarer
Postat av: Annika

Jaha du har börjat höstpynta du... plockade lite nypon idag till trappen.... måste nog en tur till kalenius... Kram Annika

2008-09-17 @ 20:33:39
URL: http://Med utsikt över sjön
Postat av: SMÄM

hade gärna höstpyntat min trädgård - om jag hade någon. fint du har gjort!

2008-09-18 @ 13:30:13
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0