8 biljetter för mycket...

Vad är nu detta?
Ja, det kan man ju undra...

image121

Det ena är en inbjudan till midsommar.
Vi firar med samma gäng varje år, och har 10-års jubileum iår.
Mysigt!

Det andra på bilden är från min käre, bäste vän M!
Förra året var vi i Göteborg en helg, och tog då tåget.
Det blev 8 (!) tågbiljetter sammanlagt med alla byten etc.
När vi var hemma igen, kastade jag in biljetterna i M´s bil och skyndade därifrån.

Sen har jag fått biljetterna på posten,
hon har fått dem i en tillbakalämnad, lånad handväska och nu: 
Kom de på posten med midsommarinbjudan!


Men jag ger mig ICKE!
De kommer tillbaka M, när du minst anar det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha,ha,ha,ha..... Jaha du, kommer dom tillbaka till Glava, det kan jag väl aldrig tro:)Kraaaam

2008-05-22 @ 13:26:15
Postat av: jess

jag fattar inget...

2008-05-22 @ 23:05:21
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: Annika själv

Nej. Det är roten ur sjuk, sjuk humor....

2008-05-23 @ 08:52:37
URL: http://tottomolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0