Söndagsångesten kryper sig på...

Har varit ledig en vecka nu.
Jag får alltid sån ångest när det är dags igen.
Det går över efter första arbetsdagen, men är lite jobbigt innan.
Mycket oro, för ingenting om man säger så.

Utelivet och det friska luften under sportlovet gjorde sig påmind under helgen.
På lördag kunde jag inte gå, på grund av ryggont. Blev väl kall om ryggen...
Nu är jag förkyld. Halva min överläpp är ett munsår.
Ja, det är väl dags att börja jobba då!


Under söndagen ägnade jag mig åt följande:

Gjorde lite påskstämning på matrumsbordet...

image21


Påskpyntade lite på verandan...

                       


Min handyman fogade skifferväggen i bastun igår,
idag skruvar han panel...

image20

Det är väl dags för en ny vecka nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0