Less popular...

Nu har jag gjort det igen!

Kört en mobil i tvättmaskinen, 40 grader i 1,5 timme. 
Det är andra gången nu.
Sony Ericsson W300i Walkman on Orange



Första gången gick det bra!
Det var min dåvarande gamla Nokia, som kände sig lite dirty.
Och den funkade bra efter en rejäl tork på pannan!

Nokia 3310


Den här gången vet jag inte hur det gått än. Delarna ligger ovanpå pannan och torkar just nu...
Men det är en nyare med walkman och kamera och sånt, så jag tror inte det går så bra.

Eftersom mobilen är stor T´s, är katastrofen TOTAL!
Jag är inte populär alls.
Inte alls!!!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

haha jag dör! så festligt :D

2008-03-12 @ 19:54:08
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: jessica

oj ja mobiler är ju hårdvaluta. du får nog kämpa ett tag för att komma ur "onådet"

Förresten så kikar jag febrilt i min kalender efter en ledig fredag men det är lite dystert nu ett tag. Jag är ledig visserligen men det är en miljard andra grejjer inplanerat känns det som. Uti april verkar det något bättre för min del, hur ser det ut för dig? firar du hela april eller? hihi

2008-03-12 @ 20:45:15
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: Annika

Ja. April är helt körd. Du vet jag börjar kalasen redan i slutet av mars och de håller på till maj. Nejdå... Jag tror jag kan både 4 och 11 april tex. :)

2008-03-13 @ 16:33:20
URL: http://tottomolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0