Regnperiod...

Mycket har hänt sen sist jag skrev...
Springsteen på Ullevi! Vad ska man säga, suveränt!

Och maken kom hem med en en ny t-shirt från en byggkonkurrent på sig.
"Vi løser det!" Stod det på norska.  
Lill T, som är en mycket finurlig liten kille, läste: -"Vi loosers!"
Ha ha. Gissa om jag hade roligt resten av dagen...

Lill T har fått tandställning. Han har väntat väldigt på den här dagen och han säger till sig själv:
-"Eftersom ingen annan säger dä då, så får jä väl säge de själv! Grattis på tandställningsdan!"
Underbart!

Trädgårdsföreningen hade trädgårdsdag.
Vi hade föreläsare, tipspromenad och lotteri.
Och tänk! Jag vann på 2 av lotterna!

Två lika planterade krukor.
Vad glad jag blev!



Jag har varit på fyndrunda också...
Söt gräddkanna.



Rottingstol till Spa...



Och sist men inte minst, mina nya nattygsbord från farmor.
Färgen är ljusgrå. De ska stå i vår nya sängkammare...



Avslutar med makens årliga återkommande
kommentar om den svenska sommaren:

"Nu är den gröne vintern här!"

Kommentarer
Postat av: smäm

usch usch... jag gillar inte den gröna vintern. det får bli sooool nu :(

2008-07-07 @ 21:39:07
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för turn!!! Korgen fick bli vedkorg i köket o stakarna hamnade också på köksväggen.. Blev bra... Resten får nog en plats så småningom de med... Annika

2008-07-08 @ 20:59:37
URL: http://Med utsikt över sjön

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0