Återvunnet material...

Tänkte jag skulle visa loppisfyndet.
Det blev en lampa på altanen.
Prövade omålad först, men det blev inte bra, så den fick bli vit ialla fall.



Syns nog inte så bra, men den är jättefin på kvällen...



Här är den innan den vita färgen.
Det blev för iögonfallande...



Ja ja... Jag lovade ju maken att kasta lite saker här hemma...
Lika många saker jag kommer hem med, skulle jag ju kasta!
Ska ju på loppis med grannen nu igen, så det är väl lika bra att göra slag i saken,
innan nästa fynd kommer innanför väggarna!

Följande sakter har jag kastat...



GB-glass burk, vissen orkidee, ljushållare som gått sönder, 2 burkar glitter, lack som torkat,
trasmatta som färgat, 4 jumprar, en hel hög med stearinljus, liten kruka som det gått ett skal ur...

Nåja. Allt känns inte riktigt ärligt kastat, men det kommer mer...



En hel kasse med kläder och ett par oanvända vita stövletter!
Det blev minst 15 saker. Jo. Faktiskt!

Varför köpte jag vita stövletter?






Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Annika; Ja visst är det skoj!??! I bland känns det lite uppgivet innan och under tiden. Det blir ju väldigt rörigt. Men man vet ju att det kommer att bli så skoj att pyssla i ordning sedan. :) Ser fram emot bilderna. :)



Ser att du har en hängstol. Vill också ha!!! =)

Postat av: Elaine

Hejsan!

Vad trevligt att du hittade till mig. Jag måste förstås ringa mamma och förhöra mig lite. Då klarnade det lite, jag vet ju vem din man är....



Vi håller på att göra sista rycket med vårt verandatak. Ska fodra det hela med panel och måla och så är det dags att hitta på någon ev. belysning.

Din lampa blev verkligen läcker!



Nu ska jag kika vidare på din blogg.

Klem!

2008-07-12 @ 12:06:01
URL: http://www.timian-og-persille.blogspot.se
Postat av: Annika

Sitter o grämer mig över att allt inte var öppet!!:(

Bättre tur nästa gång... Diskar burka för fullt o ska plocka i dem senare i kväll.... Ps Gillade stövlarna!!!! Annika

2008-07-12 @ 14:55:30
URL: http://Med utsikt över sjön
Postat av: jess

haha ja helt på samma nivå låg ju inte inköpen med det utrensade.... haha en glasslåda! men måste man kasta så ska man ju välja det man inte vill ha! kram och tack för senast!

2008-07-13 @ 22:40:37
URL: http://emmelinnis.blogg.se/
Postat av: Annika själv

Annika: Ja allt var ju inte öppet, men nästa gång... Burkarna är fina, vill se bild på det sen!



Jess: Har rensat mer nu faktiskt. Tack själv. Det var så mysigt...

2008-07-14 @ 12:25:45
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: annika

Imorrn är det dags igen!!!!! Jössefore FH Ska du med???? HÖR av dig isåfall..... Tarmen suger!!! Annika

2008-07-14 @ 12:51:49
URL: http://med utsikt över sjön

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0