Weekendresa...

När mamma fyllde 60, bestämde syrran och jag, att hon skulle få en upplevelse med oss.
Vi pratade först om Ladies Night och någon bussresa. Men under det regniga vintermörkret föreslog
min syster en weekendresa till någon europeisk stad istället. Ja, men det är ju mycket roligare!
Sagt och gjort, syrran kollade lite hotell och flyg och nu har vi bokat en Parisweekend i april!
Det ska bli så gôtt!

Tänk att få tänka på sig själv för en gångs skull. Oftast blir det ju bara barnen och deras intressen.
Jag berättade för familjen om resan. Pojkarna tyckte det skulle bli kul för mamma,
men stor T blev inte glad! Hon tyckte det var extremt orättvist, det har lugnat ner sig nu. Som tur är.
Ska man åka vill man ju njuta!
Av storstan, sällskapet och av ett eller två eller fler glas vin....


Dit upp ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0