Efter 13 år gav tvättmaskinen upp.



 
Är hemma idag, vabbar. T och T har feber och ont i huvudet.
Kanske man skulle hinna med något hemma idag? Skulle behöva sortera och organisera i några köksskåp. Tvättmaskinen gick sönder igår. Jag erkänner, jag har tvättat mattor i smyg, för maken.
Jag fann en rostig cykelnyckel, en enkrona och en hårnål i filtret. 
Maskinen har ibland gått 6 ggr om dagen, med både spik och stenar i, vad mer kan man begära?
Så jag kör tvätten till mor, oj, vad tråkigt. Jag som bäddat rent i fyra sängar...
Maken kommer hem på fredag, vi får väl köpa ny tvättmaskin då. Tumlaren är ny, så det gör inget.
Vi håller på att göra ny tvättstuga/spa, så det blir väl snyggast med ny tvättmaskin också...


image5


Min handyman kollar läget vid gamla tvättmaskinen.

 - WAS 327B0SN Bosch Logixx 8 Sensitive Frontmatad tvättmaskin

Ny fräsch tvättmaskin från Bosch.
Men jag vill ha en vit, fast den svarta är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0