Sportlov, ingen semester precis...

Torsdag, fjärde sportlovsdagen.

Idag har vi hunnit massor!

Vi började med en tur till köpcentret för diverse inköp.
Lill T fick ett efterlängtat X-box spel, stor T köpte sig en orange väska. Jag, jag köpte rött vin.
Alla ska ha sitt.

Stor T bytte om i bilen och blev avsläppt vid slalombacken.

Lill T spelade X-box och jag städade altanen.
Jag hade sönder munstycket till dammsugaren! Fann ett gammalt munstycke, som tur var.
Nu är allt granris och annat borta från altan. Vad tomt det blev!
Tog fram stolsdynorna och mattorna. Upptäckte, att lilla musen som smet in i vintras,
hade kalasat på den stora mattan.



Men gud vad äckligt! Nu får maken städa förrådet till helgen!
Jag gör det inte!

Sedan åkte vi till slalombacken igen, för att lill T skulle få åka lite.
Vidare hem för att göra middag.

Egentligen skulle lill T på skytte nu, men han har inte lyssnat!
Vi har regler för hur mycket och länge man får sitta framför X-boxen.
De efterföljdes inte idag, om man säger så. Egentligen är jag jättearg, men istället för att tjata,
bara struntar jag i skyttet för hans del. Jag blir så trött!

(Och ja! Jag var dum nog och sökte på ordet "mus" för att finna bilden...)

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahaha jag skulle oxå intet ont annande kunna söka på det. Jag lyckas ju tom hamna på sådana sidor fast jag skulle på youtube........

2008-03-03 @ 21:58:39
URL: http://emmelinnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0