Filmkult på högsta nivå...

Andra sportlovsdagen. Regn!

Enligt önskemål åkte vi till simhallen. Vi träffade flera kompisar och jag träffade några mammor,
som man sällan pratar med annars. Kul. Lill T dök från trampolinen och gjorde volter etc.
Jag tycker att han är så liten, och blir lite orolig, men han simmar jättebra och börjar bli stora grabben faktiskt.
Efter några timmar av plask, lek och simning retirerade vi.

Maken åkte till vår vän L och hans sågverk, för att hämta
bastupanelen av asp vi beställt. Asp ska inte bli så gult som annat virke blir.

Vi hann även med Bokia och några reainköp.

Sen blev det Ica för diverse inköp till hushållet. Månadsplanering passar mig så bra!
Medan andra känner sig fattiga när de åker från affären, så känner jag mig rik, när jag kan fylla skåpen.
Det är inte alla som kan göra det!

Klipptid för stor T. Hon klippte minst 15 cm. Snyggt T!

Maken hade köpt Gremlinsfilmen, för han tyckte barnen borde se den. 
Skräckblandad förtjusning hos lill T!
Det blev en kul filmkväll och avslut med kycklingfajitas.
Vi fick oss ett gott skratt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0