Nedräkningen har börjat...

Idag kom mamma hit och sydde upp mina nya byxor.
Jag tycker inte om att sy längre...
Det blev nog nådastöten när symaskinen gick sönder, tror jag.
Latheten slog till och Handyman får sy när något går sönder. Han är väl inte Handyman för intet?
Jag är bra på så mycket annat! Jag behöver inte sy. (Ja, ja. Bortförklaringar. Jag vet!)

Hur som helst packar jag inför vår Parisweekend.
Syster, mor och jag åker ju på torsdag.



Jag har nytt pass, jag har växlat Euro. Biljetter och Eu-sjukförsäkringskort är packat.
Kamera och plånbok är med. Diverse kläder, skor och hygienartiklar likaså.
Jag är nästan klar med packningen tror jag...

Vad kan jag ha glömt?
Har nån någon idé!

Kommentarer
Postat av: jessica

tamponger, plåster, mini-sy-kit eftersom handymannnen inte är med ;). Solglasögon och öronproppa!

2008-04-15 @ 23:45:17
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: jessica

huvudvärkstabletter!

2008-04-15 @ 23:47:07
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: Annika

Bon Jour!(ursäkta stavningen, läste tyska i akolan) Tycker det verkar som Du har koll på läget. Ha en trevlig weekend i Paris. Där är nog våren långt kommen nu.. Annika

2008-04-16 @ 17:21:31
Postat av: Annika

Oi oi oi... Jag måste lyssna på sköterskan och packa ner lite sjukattiraljer. Hur kunde jag glömma det? Vad ska jag har öronproppar till? Flyget?

Våren är nog på G i Paris hoppas jag. Enligt SMHI ska det regna där på torsdag... Men vi får se. Tack!

2008-04-16 @ 18:29:23
URL: http://tottomolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0