Loppisfynd...

Nu är det sköna maj. 
Vi hade några vänner här och grillade.
Trevligt!

Idag är det regn, rejält också! Skulle ut och greja i trädgården, men nu blir det inomhus istället.
Men det finns massor att göra, så det blir inga problem direkt. Kanske trädgår´n imöra?

Skulle ju visa mitt loppmarknadfynd från Paris.
Bilden är inte den bästa, men det är två gamla skomakarlampor i glas.
Jag vet inte vart jag ska ha dom än, men de passar överallt.
De kostade ungefär 270 kr. Fynd tycker jag!

image97




Kommentarer
Postat av: Annika

Dom blev ju jättefina när allt damm var borttvättat.
Då var det bara att hänga upp dem då. Har varit i A på loppis, inte så mycket att köpa men det blev en liten vit skål för 10:-. Sen Kalenius och inhandlade 2 rabattkanter i Zink! (Behöver grävhjälp HiHi) och en rosa pelargon till. Behöver egentligen inte men den skrek högt när jag gick förbi.
Annika

2008-05-01 @ 13:58:36
Postat av: jessica

oj vad fina, hur fick du med dom hem hela?

2008-05-01 @ 17:16:49
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: Annika själv

Annika: Ja de blev fina! Rabattkanterna i zink låt högst intressant! Måste kolla dom nån dag. Grävhjälp? Hm. Jag behöver en trädgårdsmästare! Hihi... Kanske vi ska ta en gemensam loppisrunda framöver?

Jessica: Jag packade in dem i tidningspapper och sen en vanlig plastpåse som handbagage(!). Kände att jag slog i den några ggr på väg till flygplatsen, men det var väl meningen jag skulle ha dom hela.

2008-05-01 @ 18:12:12
URL: http://tottomolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0