Äntligen semester...

Första dagen på semestern. Börjar lite stressigt, men av en god orskak.
Vi ska på Ullevi i Göteborg ikväll och se på Bruce Springsteen!

Skyndar oss upp, frukost, simskola och barnen ska till mormor och morfar.
Måste fixa lite först. Paket till födelsedagsbarn tex...

Diskar, plockar och tar tvätten.
Arbetskläderna MÅSTE bort första dagen.
Därför tumlar jag dom, oavsett väder!

Har något begär, att jag kan inte åka hemifrån, om det inte är fint här hemma...

Därför var vi tvungna att göra ovanstående. Så mycket roligare att komma hem.

Nu ska jag njuta av Göteborgsresan.
Vi ska ju träffa våra vänner J och T och deras underbara barn också!

Under tiden, min trädgård, igen...



Ulleternell och Pioner...



Rödvinbärs-träd med smultron under...



Portalen växer till sig...
Humle, klängros och klematis samsas...



Nya portalen. Ut mot gatan.
Körsbär, hallon, klängros och klätterhortensia samsas här...



Nya portalen igen.
Bild tagen från gatan...



Mina pallkragar är fulla av oregano och dhalior...



Klätterrosen mellan sovrumsfönstren...

Kommentarer
Postat av: SMÄM

Då får du ha det så gott och hälsa 2 av mina kollegor som också ska dit ikväll.

2008-07-04 @ 13:06:50
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Annika själv

:)

2008-07-05 @ 18:58:56
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0