Lust på en kopp kaffe...

Nu har jag åter igen suttit och traderat mig! Det är ju så medryckande.
Jag har köpt 5 djupa tallrikar "Elisabeth" Rörstrand. Får Svar på 2 likadana till imorron.
Vann en auktion på en Hackefors tallrik också!

Försökte övertyga mig själv, hur mycket vi verkligen behövde de här tallrikarna.
Riktigt bra djupa tallrikar!
-"Ja, vi hade ju inte nöd på sopptallrikar precis", säger maken.
Känner mig än mindre övertygad. Surfar in på Traderas hemsida än en gång.

Bjuder på en thekopp Maria Björnbär Rosenthal och 6 stycken äggkoppar i samma serie... 
Imorron lägger jag nog bud på denna kanna. Det enda som egentligen saknas i servisen.

Rosenthal-Maria Björnbär-Kaffekanna

Ni Läser om kvinnan som har 5 HELA serviser och i runda slängar 6 halvdussinserviser.
Det är som en drog!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

hoho. tradera är ju som en drog i sig.

2008-03-27 @ 21:14:33
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Annika

ja visst är det de. Hoo.

2008-03-28 @ 12:50:26
URL: http://tottomolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0