Kärlekstankar...

Jag skrev ju till SMÄM, som snart ska gifta sig,
att jag skulle vänta med att visa bilder från mitt bröllop tills den 4:e augusti.
Då har vi varit gifta i ett år (och varit ihop i 13,5 år).

Men. Ja, jag orkar inte hålla mig...
Fann nämligen några andra, lite bättre bilder på tårtorna och kärleksduvorna, som jag vill visa.



Tårtan Chokladkärlek.
En tårta med mazarinbotten, röd bärkompott, kesellamousse och vit choklad.
Gudagod!


Letade länge efter ett speciellt brudpar jag sett på nätet,
men samma vecka som bröllopet blev det dessa duvor, 
de fick vigselringar, gammal gren och en olivkvist.



Slutligen brudbuketten...
Nu ska jag vänta med mer bilder tills vår bröllopsdag!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

vilken fantastisk brudbukett. helvit är finast :) tårtan ser verkligen jättegod ut.

2008-06-26 @ 22:37:04
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Annika själv

Ja visst är det. Cahampagnefärgade rosor och kallor etc. Underbart! Tårtan var så god, men tyvärr klarade jag inte njuta fullt ut av mat och tårta, antar att alla spänningarna släppte. Jag blev väl mätt :)

2008-06-26 @ 22:59:02
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0