On, off, on...

Oj oj oj. Jag har inte ens haft datorn på, på flera dagar!
Jag har varken orkat, eller hunnit!

Men idag är jag hemma. Vård av barn! Lill T vaknade med feber idag.
Det är så typiskt. Midsommar snart och allt...

I måndags var vi i Karlstad med jobbet.
Vi var på Löfbergs Lila (är ju i kaffebranschen) och sen åt vi grillbuffé på Ankdammen.
Det var underbart väder och god mat.
Men jag var ju en aningen trött igår, det var väl vinet...

Idag bygger vi Lego. Vi ska försöka bygga upp polisstationen igen.
Det är inte så lätt att finna delarna...



Vård Av Barn, VAB = Vallgrav Av Byggklossar.

Kommentarer
Postat av: Annika

Häääärligt!! Lego är sååå skönt att trampa på...:) Man får träning i enbensstående då.. Har spetsat till det nu men vet inte riktigt om jag är nöjd.. Skulle nog behöva lite smakråd... Idag blåser det dock så allt står rätt ut.. HiHI.. Annika

2008-06-18 @ 17:46:32
URL: http://med utsikt över sjön
Postat av: Annika själv

Ja det jättegött under foten... Jag såg du hade spetsen uppe, jag kommer förbi en sväng på torsdag och kollar läget. Jag har också spetsat till det! I tv-rummet. Klippte bara tyget och hängde spetsen över gardinstången.

2008-06-18 @ 18:08:17
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Ja där har ni ett "litet" projekt!



Herregud vad man byggt sådant där i sina dar - perfekt hjärngympa!



Glad midsommar önskar Maud

2008-06-19 @ 09:05:36
URL: http://havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0