Sängkammaren blir större...

Mycket har hänt sedan sist jag skrev...

Haft besök av min barndomsvän
Jess.
Vi hade mycket trevligt och vi hann naturligtvis inte ens prata om hälften vi hade tänkt...
Tiden går fort när man har roligt. Tack för besöket!

Jag har varit på loppistur med grannen, igen...
Vi var Värmland runt, nej då. Men vi åkte några mil.
Båda två fyndade och här är mina fynd:



Rökfärgad stor skål med 6 portionsskålar, 50 kr. Till efterrätt kanske?

Såskopp, 80 kr. Jag ser 1000 användningsområden för den!

På lördag kväll åkte jag till Årjäng.
Inte för att gå på travet, utan för hamnfest och Patrik Isaksson.
Jag hade en mycket trevlig kväll med min syster och svåger!

Slutligen några bilder på vårt nya renoveringsobjekt!
Sängkammaren.



Vi har tagit bort en hel garderobsvägg, mellan två rum.
Det ska bli massivt trägolv, trätak och nya fina garderober.



Några småbilder innan vi rev...

      

Garderoberna och sängen i sängkammaren.          Lilla rummet brevid. 






Kommentarer
Postat av: Annika

Sviiiiiiikare!!! :) Hihi Har fått annat sällskap jag.... ska fynda det får inte du..... HiHi :)

2008-07-14 @ 19:34:28
URL: http://Med utsikt över sjön
Postat av: Annika själv

Annika: Hmm! Fynda för mig också då! Ha det gôtt!

2008-07-14 @ 22:51:12
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: malin

nyfiken på vad som ska ske med soppskålen!!??!?

2008-07-18 @ 22:55:47
URL: http://bergesemnebyn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0