Fondväggar...

Ja. Nu går inredningsexperterna ut på tv med att fondtapeten är ute!
Ska man tapetsera, så ska man tapetsera hela rummet. Och inte någon medaljongtapet.
Nej, det ska helst var skinnimitation eller sammet eller något annat totalt opraktiskt.
Nu är det så här, att jag brukar inte falla för trender. Jag kör mitt eget race.
Men ibland nappar man upp något trendigt. Som den där fondtapeten i källaren.
Maken tyckte nog inte att tapeten var ett förstahandsval från början och jag måste ha tänkt på...
något annat! 
För idag kan jag inte förstå hur "vi" kunde välja den tapeten från början.

Jag ska ha omtapetserat inom något år. Det är ju bara en vägg.
Och, JA, jag kommer ihåg allt underarbete på väggen!




Såhär ser vår tapet ut, fast det här är inte hemma hos oss!

Tapeten nedan är snygg! Men jag ska nog tänka till 2 ggr innan jag köper nytt...

Tapeten Wilma från Sandberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0