Ett hälsosammare liv...

Igår var jag och shoppade med en arbetskamrat. Efter ha provat 20 par jeans, gav jag upp.
Jag köpte ett par bekväma svarta byxor. Jag får ha dem tills jag gått ner sådär 8 kg.
Så deprimerande. Jag går nu in i min andra "tänka-på-kost-och-motion" vecka. Har minskat 2 kg.

För att glädja mig själv, köpte jag istället ett set med lotion, duschcreme och parfym.
Sen åkte jag hem och städade badrumsskåpet. Det blev jättefint!
Nu kan jag vara fet och fräsch.

Nu fortsätter jag att kämpa med kroppen och ser fram emot en hälsosammare vår!

Puma - I´m going Puma Woman Eau de Toilette Spray
I´m going - från Puma.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha fet och fräsch! roligast på länge....
jag har på något sätt svårt att tänka mig att du är särskillt fet även om du kanske gått upp något/några kilon ( positiv komplimang!!!) men bra jobbat 2 kilo redan!!!!!

2008-02-03 @ 19:25:13
URL: http://emmelinnis.blogg.se
Postat av: Annika

ja det kanske låter roligt, men det är inte roligt. Folk börjar undra när barnet ska komma...hi..hi...

2008-02-04 @ 18:31:10
URL: http://tottomolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0